Se teamet
LinkedIn logoPortrettbilode av Siv Mundal, Tjenesteansvarlig UX og Tjenestedesign

Siv Mundal

Tjenesteansvarlig UX og tjenestedesign

Gjennom fjorten år som UX designer har Siv prosjekterfaring fra mange ulike bransjer innen offentlig og privat sektor. Foruten sterk tro på brukersentrert design er er hun også opptatt av å jobbe tverrfaglig og mener de beste løsningene kommer når ulike fagdisipliner samarbeider.  

Dette jobber

Siv

med

UX og tjenestedesign
Teknologi og utvikling
Strategi og organisasjon

Modernisering av kunde-opplevelse og prosjektstyring

Modernisering og effektivisering av kjerneprosessene i CCB Yard Services.

Les mer om løsningen her

Innsikt og analyse
UX og tjenestedesign
Teknologi og utvikling

Forbedret brukeropplevelse

Hver dag har NDLA besøk av 80.000 lærere og elever som skal finne frem til relevant innhold blant 22.000 sider med fagartikler og oppgaver. Labs bidrar med å forbedre brukeropplevelsen i tjenesten.

Les mer om løsningen her

UX og tjenestedesign
Teknologi og utvikling

Cutters

Hvordan introdusere økt produktkompleksitet og videreføre selvbetjent kjøp i salongene uten å komme i konflikt med kundeløftet ? Labs fikk muligheten til å hjelpe Cutters med denne problemstillingen.

Les mer om løsningen her

Digital markedsføring
UX og tjenestedesign
Teknologi og utvikling

Gi gaven videre

Sommeren 2019 startet det som skulle bli et pro bono prosjekt hvor vi jobbet mot en løsning for å fremme bærekraft ved å redusere mengden meningsløse firmagaver.

Les mer om løsningen her

ARTIKKEL

5 ting jeg lærte i brukertest sammen med elever med nedsatt hørsel

Har du noen gang blitt bedt om å forklare hva universell utforming er for noe? Det har jeg, og da sier jeg ofte “… jo, det handler om at også blinde skal kunne bruke det”, selv om jeg godt vet at dette er bare én av mange brukergrupper som trenger universelt utformede løsninger.

Les hele artikkelen her