Se teamet
LinkedIn logoPortrettbilde av Ole Rønneseth, SEO spesialist og digital rådgiver

Ole Rønneseth

Senior rådgiver, Digital Markedsføring

Ole har rollen som spesialist på hele Google-sfæren, fra betalt søk til hvordan kunder kan sikre god organisk synlighet i søkemotorene. I tillegg til å være senior digital rådgiver, er han også fagansvarlig for søk og SEO. Ole har lang fartstid fra ulike stillinger innen digital markedsføring og er dyktig til å tenke digital helhet på vegne av våre kunder.

Ole

Digital markedsføring

Økt salg uten økt kostnad

Dyrekassen er grunnlagt i Bergen, og er en av Norges største dyrebutikker på nett. De leverer mat og utstyr til hund og katt rett hjem på døren til kundene.

Les mer om løsningen her

ARTIKKEL

5 ting du bør vite om søkemotorannonsering

Søkemotorannonsering handler om betalte tekstannonser i søkemotorer som Google og Bing, og er ofte en svært effektiv måte å skape synlighet på. Her er fem ting du bør vite om denne type annonsering!

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

Livet som nyansatt i Kalibrert

Kalibrert er svært fornøyd med å få på plass Preben Helle fra september i år!

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

Sesongvariasjoner i søk - er du klar for påske?

Noen søkeord holder seg relativt stabile gjennom hele året, mens på andre søkeord kan vi tydelig se en sesongvariasjon - altså når på året flest søker på dem. Vi forteller deg om noen av disse!

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

5 grunner til hvorfor du bør gjøre en søkeordsanalyse

Lurer du på hva en søkeordsanalyse er og hvordan bedriften din med fordel kan dra nytte av det? Vi gir deg 5 gode grunner til hvorfor du bør gjøre en søkeordsanalyse!

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

6 tips for å øke trafikken på YouTube-videoene dine

Har du produsert gode videoer på YouTube, men får ikke den trafikken som du ønsker? Her er noen tips som kan hjelpe deg med å øke rekkevidden! 

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

"Antakelser kan drepe mange virksomheter"

Daglig leder i Ting AS – og Kalibrert sitt nye styremedlem – Odd Gurvin, mener at selskaper bør bruke digitale byråer til å skaffe kundeinnsikt og å skape et solid verdibudskap som kan brukes til digital historiefortelling.

Les hele artikkelen her