Daglig leder, Digital Markedsføring
Lise er leder for Marketing og har lang erfaring fra ledelse, strategi og digitale medier. Hun kommer fra lederroller i Bergens Tidende og Iprospect med spesialisering i digitale plattformer og har et spesielt godt blikk for smarte strategier i den digitale kundereisen. Hun er en pådriver og viktig støttespiller for nye metoder og strategier innen fagfeltet og drives av at tiltak som settes i gang gir gode resultater for hele organisasjonen til kundene våre.
ARTIKKEL
Account Based Marketing (ABM) er en vekststrategi som går ut på å påvirke et begrenset antall potensielle kunder som man anser har høyeste verdi for din bedrift. Vi belyser hvordan du og din bedrift må jobbe for å skape størst mulig verdi fra en slik strategi!
ARTIKKEL
Det er viktig at dine potensielle kunder finner deg når de leter etter noe som du kan tilby. Kan det være at konkurrentene dine har bedre synlighet i søk enn deg? Vi forteller hvordan SEO kan gi deg et fortrinn.
ARTIKKEL
Flere av kundene og bedriftene vi er i kontakt med om dagen er usikre på hvordan de skal agere med tanke på kraft og investering i digitalisering, tjenesteutvikling og markedsføring. Mange har brukt foregående uke på å vurdere situasjonen, men er fortsatt svært usikre. Vi deler noen betraktninger!
ARTIKKEL
Godt innhold kan skape interesse for dine produkter og tjenester. Vi forklarer forskjellen på Inbound- og Native Marketing.
ARTIKKEL
Vi er svært fornøyd med å ha fått Vilde Jensen med på laget!
ARTIKKEL
I våre dager skjer det en enorm digitalisering av kundereisen, også innen business-to-business. Gjennom å være tilstede i flere av disse fasene i kundereisen, kan du skape verdifulle leads til din bedrift! Her forteller vi deg de viktigste grunnene til hvorfor leadsgenerering blir viktigere fremover!
Har du lyst å bygge fremtidens kundeopplevelser med oss? Eller lurer du på noe helt annet? Vi tar gjerne en prat!