Se teamet
LinkedIn logo

Lise Jæger

Daglig leder, Digital markedsføring

Lise er leder for Marketing og har lang erfaring fra ledelse, strategi og digitale medier. Hun kommer fra lederroller i Bergens Tidende og Iprospect med spesialisering i digitale plattformer og har et spesielt godt blikk for smarte strategier i den digitale kundereisen. Hun er en pådriver og viktig støttespiller for nye metoder og strategier innen fagfeltet og drives av at tiltak som settes i gang gir gode resultater for hele organisasjonen til kundene våre.

Dette jobber

Lise

med

Lise Jæger
is now working on some exciting projects which once are ready will be listed here.

ARTIKKEL

Sopra Steria kjøper konsulentselskapet Labs i Bergen

Sopra Steria, Norges ledende konsulentselskap innen digitalisering, har kjøpt konsulentselskapet Labs i Bergen. Nå starter en offensiv satsning med ambisjon om å bli det ledende konsulentselskap for kunder i regionen. 

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

5 muligheter ved datadreven markedsføring

"Alle" prater om datadreven markedsføring, men hva menes egentlig med dette? Og hvordan kan din bedrift bruke denne metoden? Vi viser deg noen spennende muligheter som datadreven markedsføring gir deg.

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

Slik jobber du med Account Based Marketing (ABM) i praksis

Account Based Marketing (ABM) er en vekststrategi som går ut på å påvirke et begrenset antall potensielle kunder som man anser har høyeste verdi for din bedrift. Vi belyser hvordan du og din bedrift må jobbe for å skape størst mulig verdi fra en slik strategi!

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

Lekker din bedrift verdifull trafikk til konkurrentene?

Det er viktig at dine potensielle kunder finner deg når de leter etter noe som du kan tilby. Kan det være at konkurrentene dine har bedre synlighet i søk enn deg? Vi forteller hvordan SEO kan gi deg et fortrinn.

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

Hva gjør du med selskapets digitale strategi i disse korona-tider?

Flere av kundene og bedriftene vi er i kontakt med om dagen er usikre på hvordan de skal agere med tanke på kraft og investering i digitalisering, tjenesteutvikling og markedsføring. Mange har brukt foregående uke på å vurdere situasjonen, men er fortsatt svært usikre. Vi deler noen betraktninger!

Les hele artikkelen her

ARTIKKEL

Vet du forskjellen på Inbound og Native Marketing?

Godt innhold kan skape interesse for dine produkter og tjenester. Vi forklarer forskjellen på Inbound- og Native Marketing.

Les hele artikkelen her