Inbound Service

Inbound Customer Service (kundeservice) handler om å skape verdi for kunden. Dette innbefatter både den daglige kundeservicen og alt arbeidet du legger i å skape fornøyde kunder.

Metoden er kundesentrisk og tar utgangspunkt i å hjelpe kundene dine med god kundestøtte og nyttig pedagogisk innhold. Vi ønsker også å konsekvent samle inn tilbakemeldinger fra kunder for å hjelpe deg med å forbedre deg. Fornøyde og lojale kunder vil bidra til vekst for din virksomhet.

Hva er Inbound Customer Service?

Inbound Customer Service er en metode som handler om å tiltrekke, engasjere og holde kundene dine fornøyde, slik at de blir ambassadører for bedriften din. Ved å løse kundenes problemer på en effektiv og rask måte sikrer vi en god opplevelse og fornøyde kunder. Det kan være å gi rask tilbakemelding, vite hvem de er når de ringer eller svare godt og utfyllende på spørsmål de har.

Vi hjelper deg med:

Hubspot

Hvorfor er Inbound Customer Service viktig?

Vektskålen har forskjøvet seg; bort fra bedrifter og mot kunder. Det digitale landskapet som inkluderer sosiale medier har gjort at "Word-of-Mouth" har blitt en av de viktigste kanalene å utnytte i disse dager. Bedrifter og team-medlemmer som ser på kundenes suksess som en vekstmotor, vil behandle word-of-mouth som en vekstmotor. De forstår at bedrifter har en forpliktelse overfor kundene sine; ikke bare å svare på spørsmålene deres, men å hjelpe dem med å få reell verdi av deres produkt eller tjeneste.

Hva vil Inbound Customer Service gi min bedrift?

Hele organisasjonen er tjent med fornøyde kunder - ambassadører som skaper vekst. Kundeservice, kundesupport og avdelinger som jobber med kundesuksess sitter på innsikt om dine kunder, deres behov, spørsmål og utfordringer. Dette er innsikt som er av stor verdi for både markedsavdelingen og salgsavdelingen for å kunne tiltrekke, engasjere og begeistre potensielle kunder - fra ukjente prospekter og leads til lojale kunder. Verdi og suksess skapes på tvers av organisasjoner og Inbound Customer Service er en en viktig del av den verdiskapingen.

Vil du vite mer?