Inbound Marketing

Tenk deg en verden hvor du kan fokusere på potensielle kunder som oppriktig ønsker produktet eller tjenestene dine. Inbound Marketing handler om nettopp dette.

Hva er Inbound Marketing?

Inbound Marketing er en helhetlig markedsføringsmetode som handler om å tiltrekke deg potensielle kunder gjennom relevant innhold, og gjøre besøkende om til leads gjennom å begeistre dem over tid. Formålet er å øke salg og omsetning gjennom å «fange» potensielle kunder tidlig i kjøpsreisen. Leadsgenerering er dermed et viktig stikkord. Labs er sertifisert HubSpot-partner, som er et av markedets ledende verktøy for nettopp Inbound Marketing.

Vi hjelper deg med:

LeadsgenereringHubspot

Hvorfor er Inbound Marketing viktig?

Alle kjøpsreiser har blitt gjenstand for en enorm digitalisering de siste årene. Det handler derfor om å bli funnet digitalt og servere relevant informasjon til potensielle kunder – enten du vil skape oppmerksomhet eller bygge kunnskap. Å ringe «kalde» telefoner har blitt stadig mer utfordrende. En god strategi for leadsgenerering vil derfor kunne effektivisere selgerens hverdag. Inbound Marketing viser seg ofte å være et effektivt virkemiddel i en god digital markedsstrategi som har fokus på vekst.

Hva vil Inbound Marketing gi din bedrift?

Gjennom effektiv Inbound Marketing kan bedriften din ta posisjon i alle deler av kjøpsreisen til kundene dine, og dermed øke lojalitet og omsetning.

Inbound Marketing hjelper deg med å:
・Øke trafikken til nettsiden
・Gi deg flere kvalifiserte leads
・Få en høyere konvertering og en sterkere merkevare

Vil du vite mer?