Meld deg på

Hvordan kan du styrke dine muligheter innen markedsføring med en smart inhousing-strategi?

Felt markert med * må fylles ut
Close button icon
Digital markedsføring
"eCommerce"
Case Studies
google marketing platform

Hvordan kan du styrke dine muligheter innen markedsføring med en smart inhousing-strategi?

Date icon

Thursday, June 3, 2021

Clock icon

9:00

-

10:30

Clock icon

1,5 timer

For å drive vekst i den digitale tidsalderen, er mange selskaper på jakt etter hvordan de skal modernisere den digitale markedsføringen. Hva bør gjøres internt og hva skal vi få hjelp til? Hvordan bygger vi rett kompetanse og kultur? Hvilken teknologi bør (eller kan) vi eie selv? I dette seminaret setter vi søkelys på de viktige vurderingene som bør gjøres, og hva in-housing kan bety for din bedrift. Webinaret er i samarbeid med Jellyfish!

Hva får du ut av det?

Vi vil komme innpå: 


  • Trender, muligheter og utfordringer ved “inhousing”
  • Ulike modeller innen inhousing strategier
  • Måling og forbedret effektivitet i markedsføring
  • Endringsledelse og skiftet til en mer ROI-drevet mindset  
  • Ny type kompetanse du definitivt bør “ha med på laget” 
  • Kundecase og eksempler

Hvem passer webinaret for:


Daglige ledere + alle ledere innen markedsføring, salg, eCommerce og IT.  

Seminaret vil foregå på både engelsk og norsk. 


Foredragsholdere

Lise Jæger

Daglig leder, Digital markedsføring

Hun har ca 20 års erfaring fra digital forretningsutvikling og digital marketing. Lise rådgir mange av våre kunden innen strategi og effektiv gjennomføring av markedsføring.

Bine Aagaard Johanson

Managing Director, Nordics, Jellyfish

Bine leder Jellyfish´s nordiske satsning fra København. Hun er lidenskapelig opptatt av mulighetene digitalisering av markedsføring og salg kan gjøre, og hun har i rundt 20 år jobbet i ulike lederroller i både internasjonale og danske selskaper.

Mauritz (Mo) Gilfillan

Senior Partnership Director, Jellyfish

Mo er svært opptatt av innovasjon og utvikling som skjer i krysningspunktet mellom markedsføring og teknologi. Han har 18 års erfaring fra digital markedsføring, ledelse, teknologi og forretningsutvikling på tvers av flere byråer, konsulentfirmaer og merkevarer.

Spørsmål?

Ta kontakt, vi skal svare så godt vi kan!

Kommende kurs og konferanser

Det er ikke planlagt flere kurs og konferanser for øyeblikket.
No items found.