Hvorfor bør du jobbe med Account Based Marketing (ABM)?

Petter Johnsen

Account Based Marketing (ABM) er en svært målrettet og fokusert vekststrategi. Les om hvorfor du bør prioritere å jobbe med dette!

Hva er Account Based Marketing (ABM)?

Petter Johnsen

Lurer du på hva Account Based Marketing (ABM) er? Vi gir deg en innføring i ABM og belyser hvorfor du som jobber med å skape vekst i din bedrift, bør prioritere det.

Hvordan jobbe effektivt med salg når messer og konferanser avlyses?

Jannicke Bøe Liebenberg

Pandemien har satt sitt preg på næringslivet og vi har måtte tilpasset oss en ny arbeidshverdag. Vi gir deg noen tips til hvordan du kan jobbe med salg og vekst i disse endringstider!

Møt vår nye salgsleder i Labs.Marketing

Vilde Jensen

Med lang erfaring innen salg, forretningsutvikling og markedsføring, er det med stor glede vi introduserer vår nye salgsleder og senior rådgiver, Jannicke Bøe Liebenberg.

Trenger din bedrift å digitalisere tradisjonelle salgsprosesser?

Petter Johnsen

For mange bedrifter som driver tradisjonelt og oppsøkende salg har Korona-utbruddet utløst flere store spørsmål: Hva gjør vi når selgerne våre ikke lenger kan gjøre sine tradisjonelle salgsmøter? Og når årets store messe der kontakter knyttes plutselig blir kansellert? Hvordan kan vi effektivisere tiden selgere bruker på administrative handlinger og salgsarbeid?

Slik kan du spare tid og penger på produksjon av bannere

Ole Andreas Helland

Mange bedrifter bruker mye tid og ressurser på å lage bannere til sin annonsering, enten til kampanjer i nettaviser direkte eller i sine programmatiske kampanjer. Her er tre fordeler ved å bruke bannere med dynamisk innhold!

Programmatisk bannerannonsering: skal du velge Google Display Ads eller DV360?

I Googles annonseplattformer kan du kjøre programmatiske kampanjer. Bruker du allerede Google Ads for dine bannerannonser, men lurer på om du skal gå over på DV360 i Google Marketing Platform? For å gjøre det litt enklere å ta en beslutning på hvilken plattform du skal velge, trekker vi frem de mest essensielle forskjellene. 

3 good reasons to buy the Google Marketing Platform

Laure Molnes

Many middle-size businesses to bigger companies come to us to inquire about the Google Marketing Platform. As an official reseller of the platform in the Nordics, we feel the responsibility to guide you through the pros and cons of having your own platform.

Hva gjør du med selskapets digitale strategi i disse korona-tider?

Lise Jæger

Flere av kundene og bedriftene vi er i kontakt med om dagen er usikre på hvordan de skal agere med tanke på kraft og investering i digitalisering, tjenesteutvikling og markedsføring. Mange har brukt foregående uke på å vurdere situasjonen, men er fortsatt svært usikre. Vi deler noen betraktninger!

Markedsføring i 2020 – vil du være illusjonist eller vitenskapsmann?

Lise Jæger

Har markedsavdelingen din kultur for å være mest vitenskapelige eller skaper dere illusjoner uten å vite om markedsføringen faktisk virker? 

Vi er Labs.Marketing!

Vilde Jensen

2020 blir et spennende år for oss i Keyteq og Kalibrert! Fra januar fusjonerte  Kalibrert med Keyteqs avdeling for digital markedsføring, og sammen er vi nå Labs.Marketing. 

Hvordan skrive en god artikkel?

Vilde Jensen

Mange bedrifter benytter gode artikler eller bloggposter for å tiltrekke seg nye besøkende til nettsiden sin. Vi gir deg noen tips til hvordan du kan skrive en god artikkel!