Økende krav til gode kundeopplevelser, øker våre krav til tverrfaglighet og smidige arbeidsmetoder. Vi ser nemlig at flere av våre kunder forventer at spesialistkompetanse som teknologi, design og markedsføring sees under ett.

 

Vi har satt sammen Labs fordi vi mener det er tverrfaglighet som styrker våre kunders prosjekter innen forbedret kundeopplevelse. Nå har vi en bredde med komplimenterende fagområder i selskapene Labs Tech & Design AS (tidligere Keyteq AS), Labs Marketing (tidligere Kalibrert AS) og Labs Consulting (tidligere Digitality AS).

 

Labs er et mangfold av eksperter innenfor ledelse, forretningsutvikling, teknologi, design og markedsføring. Totalt er vi ca. 50 ansatte. Ambisjonen er å doble bemanningen i løpet av kort tid.

- Det er en kontinuerlig prosess og håndverket med å lage gode kundeopplevelser må bygge på empati, en må ha en organisasjon som forstår sine kunder, sier daglig leder i Labs, Hans Petter Ulstein.  

Vi mener fremtidens digitale vinnere er de som klarer å utvikle de aller beste kundeopplevelsene. Brukere bryr seg ikke om ulike fagdisipliner, de bryr seg om helheten. For kundene våre kan gevinsten av å løfte blikket og jobbe på tvers av strukturer og fagdisipliner være veldig høy.  

- Kundeopplevelse må bygges på tvers, ikke hver for seg i enkeltprosjekter eller fag.

 

IMG_3442-1 (1)

F.v. Stine Vinnes (daglig leder Labs Tech & Design), Lise Komnæs Jæger (daglig leder Labs Marketing), Tor-Erik Stakset (kommersiell leder), Therese Baldersheim (daglig leder Labs Consulting), Hans Petter Ulstein (daglig leder Labs).

Ambisjoner om å doble bemanningen 

Vi har ambisjoner om å doble bemanningen de neste årene og fylle de nye kontorlokalene på 700 kvadratmeter ved Puddefjorden i Bergen sentrum. Da vi flyttet rett før koronaviruset inntraff i midten av mars, kan vi innrømme at vi var litt bekymret. De nye lokalene sto tomme. Heldigvis merket vi raskt at næringslivet og offentlig sektor fikk styrket behovet for digitale tjenester og kundeopplevelser. Med den farten vi har sett til nå forventer vi en omsetningsvekst på 10 millioner og 6 millioner kroner i resultat i 2020.

 

Les mer om våre tjenester!

Et alternativ til de store konsulentselskapene

Målet vårt er å være et alternativ til de store konsulenthusene som tilbyr et fullt spekter av kompetanse. Vi tilbyr spesialistkompetanse innenfor kundeopplevelse og et av våre konkurransefortrinn er at vi, innenfor vårt domene, kan levere full bredde innen teknologi, rådgivningstjenester, design og markedsføring.  

- Kundene har blitt mer vant til fysisk avstand. Tiden har aldri vært bedre for oss som jobber med digitale tjenester og kundeopplevelser. Store deler av kundeporteføljen vår kommer fra hovedstaden eller andre steder i Norden, avslutter Ulstein.

 

 

Kontakt oss for ytterligere informasjon!