5 muligheter ved datadreven markedsføring

Lise Jæger

"Alle" prater om datadreven markedsføring, men hva menes egentlig med dette? Og hvordan kan din bedrift bruke denne metoden? Vi viser deg noen spennende muligheter som datadreven markedsføring gir deg.

Slik gir tverrfaglighet bedre kundeopplevelser

Stine Karlsen

Googler du tverrfaglighet, finner du mange artikler som forteller deg at de mest effektive teamene er satt sammen av ulike mennesker. Ulikhet i kompetanse og personlighet skaper best resultat. Men tverrfaglighet kan være både kronglete og tidkrevende, fordi det tar tid og krefter å være ulike.  Kan tjenestedesign gjøre prosessen enklere? Jeg ser på noen viktige premisser for å jobbe tverrfaglig.

Hva er teknisk SEO og hvorfor trenger du det?

Ole Andreas Helland

Lurer du på hva teknisk SEO er og hvorfor du bør prioritere det? Her forteller vi om noen viktige elementer innen teknisk SEO, og hvordan det kan hjelpe deg til å bli mer synlig i søkemotorene.

5 ting jeg lærte i brukertest sammen med elever med nedsatt hørsel

Siv Mundal

Har du noen gang blitt bedt om å forklare hva universell utforming er for noe? Det har jeg, og da sier jeg ofte “… jo, det handler om at også blinde skal kunne bruke det”, selv om jeg godt vet at dette er bare én av mange brukergrupper som trenger universelt utformede løsninger.

Hvorfor snakker alle om digitalisering?

Hanne Alver Krum

Digitalisering er ikke noe nytt. Helt siden 1950-tallet har digitalisering vært en driver for forretningsutvikling, men det som er nytt er endringstakten, datamengdene og de enorme mulighetene dette gir oss.

JAMstack: SEO-vennlige og lynraske nettsteder

Knut Martin Tornes

Har du hørt om JAMstack? Med mindre du er front-end utvikler og er veldig opptatt av å bruke de "hotteste" verktøyene, så har du mest sannsynlig ikke det. Vi gir deg en innføring! 

Labs flyr ut av startblokken

Hans Petter Ulstein

Økende krav til gode kundeopplevelser, øker våre krav til tverrfaglighet og smidige arbeidsmetoder. Vi ser nemlig at flere av våre kunder forventer at spesialistkompetanse som teknologi, design og markedsføring sees under ett.

Slik jobber du med Account Based Marketing (ABM) i praksis

Lise Jæger

Account Based Marketing (ABM) er en vekststrategi som går ut på å påvirke et begrenset antall potensielle kunder som man anser har høyeste verdi for din bedrift. Vi belyser hvordan du og din bedrift må jobbe for å skape størst mulig verdi fra en slik strategi!

Hvorfor bør du jobbe med Account Based Marketing (ABM)?

Petter Johnsen

Account Based Marketing (ABM) er en svært målrettet og fokusert vekststrategi. Les om hvorfor du bør prioritere å jobbe med dette!

Hva er Account Based Marketing (ABM)?

Petter Johnsen

Lurer du på hva Account Based Marketing (ABM) er? Vi gir deg en innføring i ABM og belyser hvorfor du som jobber med å skape vekst i din bedrift, bør prioritere det.

Hvordan jobbe effektivt med salg når messer og konferanser avlyses?

Jannicke Bøe Liebenberg

Pandemien har satt sitt preg på næringslivet og vi har måtte tilpasset oss en ny arbeidshverdag. Vi gir deg noen tips til hvordan du kan jobbe med salg og vekst i disse endringstider!

Møt vår nye salgsleder i Labs.Marketing

Vilde Jensen

Med lang erfaring innen salg, forretningsutvikling og markedsføring, er det med stor glede vi introduserer vår nye salgsleder og senior rådgiver, Jannicke Bøe Liebenberg.