Hvorfor snakker alle om digitalisering?

Hanne Alver Krum

Digitalisering er ikke noe nytt. Helt siden 1950-tallet har digitalisering vært en driver for forretningsutvikling, men det som er nytt er endringstakten, datamengdene og de enorme mulighetene dette gir oss.

JAMstack: SEO-vennlige og lynraske nettsteder

Knut Martin Tornes

Har du hørt om JAMstack? Med mindre du er front-end utvikler og er veldig opptatt av å bruke de "hotteste" verktøyene, så har du mest sannsynlig ikke det. Vi gir deg en innføring! 

Labs flyr ut av startblokken

Hans Petter Ulstein

Økende krav til gode kundeopplevelser, øker våre krav til tverrfaglighet og smidige arbeidsmetoder. Vi ser nemlig at flere av våre kunder forventer at spesialistkompetanse som teknologi, design og markedsføring sees under ett.

Slik jobber du med Account Based Marketing (ABM) i praksis

Lise Jæger

Account Based Marketing (ABM) er en vekststrategi som går ut på å påvirke et begrenset antall potensielle kunder som man anser har høyeste verdi for din bedrift. Vi belyser hvordan du og din bedrift må jobbe for å skape størst mulig verdi fra en slik strategi!

Hvorfor bør du jobbe med Account Based Marketing (ABM)?

Petter Johnsen

Account Based Marketing (ABM) er en svært målrettet og fokusert vekststrategi. Les om hvorfor du bør prioritere å jobbe med dette!

Hva er Account Based Marketing (ABM)?

Petter Johnsen

Lurer du på hva Account Based Marketing (ABM) er? Vi gir deg en innføring i ABM og belyser hvorfor du som jobber med å skape vekst i din bedrift, bør prioritere det.

Hvordan jobbe effektivt med salg når messer og konferanser avlyses?

Jannicke Bøe Liebenberg

Pandemien har satt sitt preg på næringslivet og vi har måtte tilpasset oss en ny arbeidshverdag. Vi gir deg noen tips til hvordan du kan jobbe med salg og vekst i disse endringstider!

Møt vår nye salgsleder i Labs.Marketing

Vilde Jensen

Med lang erfaring innen salg, forretningsutvikling og markedsføring, er det med stor glede vi introduserer vår nye salgsleder og senior rådgiver, Jannicke Bøe Liebenberg.

Trenger din bedrift å digitalisere tradisjonelle salgsprosesser?

Petter Johnsen

For mange bedrifter som driver tradisjonelt og oppsøkende salg har Korona-utbruddet utløst flere store spørsmål: Hva gjør vi når selgerne våre ikke lenger kan gjøre sine tradisjonelle salgsmøter? Og når årets store messe der kontakter knyttes plutselig blir kansellert? Hvordan kan vi effektivisere tiden selgere bruker på administrative handlinger og salgsarbeid?

Slik kan du spare tid og penger på produksjon av bannere

Ole Andreas Helland

Mange bedrifter bruker mye tid og ressurser på å lage bannere til sin annonsering, enten til kampanjer i nettaviser direkte eller i sine programmatiske kampanjer. Her er tre fordeler ved å bruke bannere med dynamisk innhold!

Programmatisk bannerannonsering: skal du velge Google Display Ads eller DV360?

I Googles annonseplattformer kan du kjøre programmatiske kampanjer. Bruker du allerede Google Ads for dine bannerannonser, men lurer på om du skal gå over på DV360 i Google Marketing Platform? For å gjøre det litt enklere å ta en beslutning på hvilken plattform du skal velge, trekker vi frem de mest essensielle forskjellene. 

3 good reasons to buy the Google Marketing Platform

Laure Molnes

Many middle-size businesses to bigger companies come to us to inquire about the Google Marketing Platform. As an official reseller of the platform in the Nordics, we feel the responsibility to guide you through the pros and cons of having your own platform.