Å få ungdom til å tenke på noe så langsiktig som pensjonssparing er en utfordring. Men med rett markedsføringsstrategi og innhold er det faktisk mulig!
Å få ungdom til å tenke på noe så langsiktig som pensjonssparing er en utfordring. Men med rett markedsføringsstrategi og innhold er det faktisk mulig!
Nordea Liv vet at en behagelig pensjonstid handler om å starte sparingen så tidlig som mulig. De ønsket å kommunisere langsiktig, økonomisk planlegging til Millennials.
Men det er ikke et enkelt budskap å kommunisere til en ung målgruppe. Planlegging er kjedelig og langsiktig planlegging er enda mer kjedelig.
I samarbeid med kreatørene i Per Høj ble unge voksne i hele Norge minnet på at «en dag er det du som er gammel». En smart kommunikasjon som spilte mye på humor, og som også vant bronse i kategorien film, consumer services/B2B under Cannes Lion 2019.
Video, tekst og bilder ble målrettet på ulike digitale flater og tilpasset kundereisen.
God synergi mellom kommunikasjon og innhold, og smart bruk av annonseplattformene, ga Nordea Liv en målbar økning i oppmerksomhet rundt produktene deres.
Modernisering og effektivisering av kjerneprosessene i CCB Yard Services.
Hver dag har NDLA besøk av 80.000 lærere og elever som skal finne frem til relevant innhold blant 22.000 sider med fagartikler og oppgaver. Labs bidrar med å forbedre brukeropplevelsen i tjenesten.
Har du lyst å bygge fremtidens kundeopplevelser med oss? Eller lurer du på noe helt annet? Vi tar gjerne en prat!